2011-12-12 | 18:20:52

Första gången som du ska hålla nån i hand

jaha då äter man penicillin igen.. att jag ska bli sjuk hela tiden. Jag fattar inte själva meningen med de? De är tråkigt, man missar massa roliga grejer, kan inte träna, kommer efter i skolan, ser ut som en grottmänniska och så får man massa sysslor hemma som man måste ta hand om.. gaaah har inte tid helt enkelt!

Aja, har ju iaf hunnit med och plugga lite naturkunskap och kollar på världens mysigaste film, Message in a bottle
Har också stått och vikt all jävla tvätt som mamma bad mig om? Jag är ju hemma för att jag är sjuk och inte för att göra hennes sysslor...?
Ne nu ska ja kolla på one tree hill så ja kan dregla lite till, hihi





Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback