2011-12-17 | 12:20:15

I'm like an engine with no caboose.

Blev att ta en lång sovmorgon för mig i morse. Nu sitter jag färdig duschad och klar framför datorn och kollar på olika bloggar och kläder. Är så sugen på en mörkbrun blus, men hittar ingen fin så vet inte vart jag ska kolla...
Sen när klockan blir ett så ska jag och pappa upp och lämna ut kalendrar till lägenheterna på djurgården för att tjäna lite pengar till fotbollen. 
Jobbet igår var nog nått av de jobbigaste jag har gjort! Har ont i var enda kroppsdel.. Vi fick ju ta in ca 2700 jackor minst och sen skulle alla ha tillbaka sina jackor så gu va skring de blev. Sen åkte ja med Clara hem kvart över 11 och då kommer jag hem utan nyckel och ingen va hemma för pappa hade precis åkt till Karlstad och hämtat mamma så det tog ju en timme minst innan de kom tillbaka, så jag gick ner i källarn och låg på pelletssäckarna haha.

Ikväll blir det nog myskväll med Emma och Malin, vet inte riktigt vad vi ska göra men de blir väl film eller någon serie.

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback