2011-12-24 | 00:04:11

Nu firar hela sverige jul

Heej, sitter nu hemma själv framför tvn och kollar på uppesittarkväll utan att ens har orkat öppnat bingolotten. Mor och Far är nere hon Hagbergs och har det trevligt medan jag får va själv eftersom inte bror min är så social, men datorn ligger ju iaf socialt i knät och är snäll för en gångs skull.

Tidigare idag var jag nere hon Annika och Jörgen och hade mini-Julafton tillsammans med kusinerna och farmor o farfar.
Fick iaf med mig en svea tröja, två tröjor, kimono, sidenshorts och en locktång! Precis vad jag hade önskat mig så det passade ju perfekt, Kanske kommer in några bilder på Juldagen om jag har tid/ork.

Ne nu ska jag sätta på en film och invänta morgondagen, JULAFTON Wiiiiiii
nej skärp dig, inte ens kul. lite. eller. Nja jo?

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback