2011-12-05 | 18:42:38

one more time

Åååh vill bara spola tillbaka tiden och ha helg igen. Helgen har varit helt perfekt med Emma uppe i Stockholm!
På fredagen när vi kom så blev det mest Idolmys och "Girls just wanna have fun" mys med Emma. Men på Lördag morgon tog vi pendeltåget in till Stockholm för att sedan shoppa hela dagen. Jag tycker jag lyckades bra med mina inköp. 
Sedan när vi kom tillbaka till Tibell's så åt vi mat och sedan hade Bowlingturnering men alla grabbar på Wii. Självklart tog jag och Emma hem allt väldigt lätt, som vanligt!
Söndagen bestod av Julmarknad, handboll och sedan hemfärd.

Ne nu ska ja visa er lite vilka mina inköp var under helgen








Nyårsklänning hittade jag också men kommer kanske senare eller aldrig! mohaha

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback