2011-11-29 | 15:18:54

Svalkar vinden, värmer solen, ser du något bakom molnen

Nyss kommit hem från enn jobbigt gym pass, sprang i 20 min på crosstrainer och massa annat. låter inte så jobbigt men de kan jag tala om för dig att det är.
Nu blir det att ta en lång varm dusch som jag tycker jag är värd efter min ansträngning. Sen ska jag ta tag i plugget igen måste göra klart engelskan och lite mer grejer.
Ja har börjat tagga Stockholmresan nu också så shoppinglistan börjar snart bli full av godheter.
Studiedag på torsdag också! kan inte bli bättre.

Nyårs klänning letar jag också!!! den under var rätt fin men vette fan hur den skulle sitta på mig, haha ♥


ååh vill ha dessa skor, grymt snygga!! synd bara att jag inte kommer kunna gå i de, haha

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback