2012-01-09 | 13:22:10

always last is now a part of the past

Ligger halvdöd i soffan efter att ha varit och delat ut ungefär 200 kataloger på stenstalid för att få pengar till fotbollen. Annars har dagen startat bra, fotbollen gick helt okej igår och det var inte lika hemskt som jag hade föreställt mig.
Om en timme kommer Snarberg hit, det ska bli roligt att träffa henne igen, har inte sett henne på ett tag. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir väl kanske någon film och njuta av sista lovdagen innan skolan imorgon! Vill egentligen ut och gör något, typ gå till maxi eller gå ner på stan en stund men får kolla hur sugen snariis är på det.

A just de igår var jag och köpte smink hos någon bekant för Emma, blev riktigt nöjd med alltihop väntar bara på en ögonskuggpenna som jag har beställt så den kommer väl om några veckor?
Aja nu ska jag gå ner och kolla vad som finns äta eftersom jag och S ska laga lunch sen! Ovanligt att man äter känner ja! men så är livet! Äta bör man annars dör man! Puss

Kommentarer;
you know who.......

Äta gör man ändå dör man!!!!!

2012-01-10 kl. 21:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback