2012-01-05 | 13:10:26

Fri som en fågel

Sitter ni i stugan uppe i säfsen efter en dag skidåkning, stugan vi bor i är jätte fin och det är mycket folk som bor runt omkring trots de tråkiga vädret. Det var inte den roligaste gången jag åkte skidor om jag säger så pågrund av att de fanns så dåligt med snö men det funkade helt klart! Fick inviga mitt underställ också, haha
Ne men nu blir det snart mat och kortspelande som vanligt.
Imorgon blir det inget skidåkande, eftersom vi egentligen skulle åka snöskoter men de är för lite snö för det också så imorgon kanske vi åker och shoppar eller nått istället och på kvällen kommer mormor och morfar och hälsar på eftersom mormor fyller år så ska vi fira henne med 3 rätters middag och fina paket!

Vi hörs väl mer när jag kommer hem!
Pusshej


Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback